Jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie

Dopracowany algorytm Instagrama stał się naprawdę dobry w polecaniu ludziom treści, którymi mogą być nimi zainteresowani.

W przypadku marek zalety pojawienia się na karcie Eksploruj obejmują potencjalne wzrosty zasięgu, wyświetleń i sprzedaży. Jest to okazja do poszerzenia grona odbiorców i budowania społeczności. Dzisiaj damy Wam kilka wskazówek, jak zwiększyć swoją szansę na bycie wyróżnionym na stronie Eksploruj na Instagramie.

Dowiedz się, jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie:

Jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie

Strona Eksploruj na Instagramie to zbiór publicznych treści, w tym zdjęć, filmów, relacji i relacji, dostosowanych do każdego użytkownika Instagrama. Według Instagrama wyświetlane posty są wybierane na podstawie takich rzeczy, jak osoby, które obserwujecie, zdjęcia i filmy, które lubicie, oraz osoby, z którymi jesteście połączeni na Instagramie.

Postępujcie zgodnie z tymi wskazówkami, aby zacząć pojawiać się na stronie Eksploruj!

1. Poznajcie swój rynek docelowy

Kanał Eksploruj to praktycznie kopalnia złota dla marki lub firmy. Zagłębcie się w posty, kategorie i kanały podobne do Waszego (zwłaszcza, jeśli są już one na stronie Eksploruj) i zwróćcie uwagę na taktyki, które możecie naśladować.

Niektóre pytania, które możecie zadać sobie podczas tego ćwiczenia, obejmują:

Jaki ton wydaje się najbardziej rezonować z publicznością? Czy istnieje styl wizualny, który działa najlepiej? Jaki rodzaj treści (rolki, karuzele, posty statyczne) wzbudza największe zaangażowanie? Jaki rodzaj podpisu wywołuje najwięcej odpowiedzi?

Odpowiedzi na te pytania pomogą Wam dostosować treści do odbiorców docelowych, co pomoże algorytmowi w rozpoznaniu wartości Waszych treści.

2. Udostępniajcie angażujące treści

Dzięki lepszemu zrozumieniu, jakie treści Wasz rynek docelowy uważa za angażujące, wzbudzajcie zaangażowanie na Instagramie. Zastosujcie badania odbiorców do strategii marki w zakresie treści w mediach społecznościowych.

Filmy mają przewagę nad statycznymi wizualizacjami w dziale zaangażowania, ponieważ są automatycznie odtwarzane w zakładce Eksploruj i często mają większy udział w tym kanale.

3. Pielęgnujcie aktywną społeczność

Jednym z głównych celów strony Eksploruj na Instagramie jest łączenie ludzi ze społecznościami na platformie. Budowanie społeczności ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Instagrama, więc powinno być kluczowym filarem Waszego planu marketingowego.

Im bardziej aktywna jest społeczność marki na Instagramie, tym bardziej prawdopodobne jest, że Instagram poleci ją „podobnym odbiorcom” na stronie Eksploruj.

4. Publikujcie, gdy Wasi obserwatorzy są online

Algorytm Instagrama priorytetowo traktuje aktualność, co oznacza, że jeśli Wasz post jest zupełnie nowy, zostanie wyświetlony większej liczbie obserwujących. Zdobycie wysokiego zaangażowania wśród własnych obserwujących jest pierwszym krokiem do uzyskania miejsca na stronie Eksploruj.

5. Używajcie odpowiednich tagów

Geotagi, tagi konta i hashtagi to dodatkowe sposoby na zwiększenie zasięgu treści w ekosystemie Eksploruj.

6. Przestrzegajcie zasad

To może wydawać się oczywiste, ale warto o tym wspomnieć: Instagram nie będzie promował treści wśród nowych odbiorców, jeśli łamią wytyczne dotyczące społeczności lub rekomendacji.

7. Próbujcie dalej

To nasza ostatnia rada – w końcu bez tworzenia nowych treści i prób nigdy nie będziecie w stanie osiągnąć celu! Twórzcie więc dobre treści i szukajcie sposobów na przestrzeganie powyższych wskazówek, a z czasem na pewno się Wam uda.

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.

Jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie
Jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie

Dopracowany algorytm Instagrama stał się naprawdę dobry w polecaniu ludziom treści, którymi mogą być nimi zainteresowani. W przypadku marek zalety pojawienia się na karcie Eksploruj obejmują potencjalne wzrosty zasięgu, wyświetleń i sprzedaży. Jest to okazja do poszerzenia gr…

Jak wyłączyć historię linków na Instagramie
Jak wyłączyć historię linków na Instagramie

W rozległym świecie mediów społecznościowych Instagram wyróżnia się jako wizualna przystań, umożliwiając użytkownikom odkrywanie niezliczonych treści – głównie graficznych. Poruszanie się po tych treściach często wiąże się z klikaniem linków prowadzących do intrygującyc…

Jak udostępniać filmy za pomocą notatek na Instagramie
Jak udostępniać filmy za pomocą notatek na Instagramie

Czy lubicie dzielić się każdą chwilą ze swoimi obserwatorami na Insta za pomocą notatek na Instagramie? Teraz możecie udostępniać fragmenty swojego dnia, publikując krótkie filmy. Instagram wprowadził aktualizację w grudniu 2023 r., która umożliwia udostępnianie dwusekundowyc…