Czym jest crossposting na Instagramie i jak z niego korzystać?
Parasol Meta nad Instagramem, Facebookiem, a teraz Threads, pozwala łatwo przełączać się między profilami, przesyłać dane między kanałami, a nawet publikować posty krzyżowe – czyli tak zwany crossposting. Jest to łatwy sposób dla firm i marek na przekazanie treści na wielu platformach jednocześnie. Ale jak działa crossposting na Instagramie?
Dowiedz się, czym jest crossposting na Instagramie i jak z niego korzystać:
Czym jest crossposting na Instagramie i jak z niego korzystać
Być może zauważyliście, że podczas publikowania treści na Instagramie możecie udostępniać je również na Facebooku. Opcję tę można znaleźć na ostatniej stronie edycji nowego posta, gdzie widoczny jest przełącznik Udostępnij na Facebooku. W ten sposób można łatwo dodawać treści jednocześnie na Instagram i Facebook. Wiele marek korzysta z tego rozwiązania, aby łatwo dostarczać treści do swoich fanów, czy to o nowym produkcie, czy o wyjątkowej okazji na zniżkę.
Jest to w miarę prosty proces, i jak wspomnieliśmy powyżej, jedyne co trzeba zrobić, to w trakcie publikowania posta na Insta – zaznaczyć na ostatniej stronie edycji, aby umieścić swój wpis także na połączonym z kontem Facebookiem.
Ale co, jeśli nie widzicie tej opcji? Może być konieczne zaktualizowanie ustawień i dodanie konta na Facebooku do Instagrama. Aby dodać swoją stronę na Facebooku, przejdźcie do swojego profilu na Instagramie, kliknijcie Edytuj profil, a następnie znajdźcie sekcję Publiczne informacje biznesowe. Tam powinna znajdować się opcja „Połącz”, która pozwoli na połączenie konta Instagram z innymi platformami dostępnymi w usłudze.
Jeśli połączycie te dwa konta i opublikujecie treści, Instagram pokaże Wam statystyki Waszego posta na Facebooku w powiadomieniach, w tym liczbę reakcji i komentarzy. Mamy nadzieję, że ta nowa wiedza pomoże Wam w budowaniu grona odbiorców!
Instagram
Instagram to aplikacja społecznościowa, która bazuje na udostępnianiu zdjęć, filmów i relacji osobom, które potem mogą reagować na dany post. Dzięki wielu rozbudowanym funkcjom można dzielić się chwilami, angażować odbiorców, reklamować produkty czy marki. To idealna platforma do budowania społeczności i pozostawania w kontakcie ze światem.