Czym jest crossposting na Instagramie i jak z niego korzystać?

Parasol Meta nad Instagramem, Facebookiem, a teraz Threads, pozwala łatwo przełączać się między profilami, przesyłać dane między kanałami, a nawet publikować posty krzyżowe – czyli tak zwany crossposting. Jest to łatwy sposób dla firm i marek na przekazanie treści na wielu platformach jednocześnie. Ale jak działa crossposting na Instagramie?

Dowiedz się, czym jest crossposting na Instagramie i jak z niego korzystać:

Czym jest crossposting na Instagramie i jak z niego korzystać

Być może zauważyliście, że podczas publikowania treści na Instagramie możecie udostępniać je również na Facebooku. Opcję tę można znaleźć na ostatniej stronie edycji nowego posta, gdzie widoczny jest przełącznik Udostępnij na Facebooku. W ten sposób można łatwo dodawać treści jednocześnie na Instagram i Facebook. Wiele marek korzysta z tego rozwiązania, aby łatwo dostarczać treści do swoich fanów, czy to o nowym produkcie, czy o wyjątkowej okazji na zniżkę.

Jest to w miarę prosty proces, i jak wspomnieliśmy powyżej, jedyne co trzeba zrobić, to w trakcie publikowania posta na Insta – zaznaczyć na ostatniej stronie edycji, aby umieścić swój wpis także na połączonym z kontem Facebookiem.

Ale co, jeśli nie widzicie tej opcji? Może być konieczne zaktualizowanie ustawień i dodanie konta na Facebooku do Instagrama. Aby dodać swoją stronę na Facebooku, przejdźcie do swojego profilu na Instagramie, kliknijcie Edytuj profil, a następnie znajdźcie sekcję Publiczne informacje biznesowe. Tam powinna znajdować się opcja „Połącz”, która pozwoli na połączenie konta Instagram z innymi platformami dostępnymi w usłudze.

Jeśli połączycie te dwa konta i opublikujecie treści, Instagram pokaże Wam statystyki Waszego posta na Facebooku w powiadomieniach, w tym liczbę reakcji i komentarzy. Mamy nadzieję, że ta nowa wiedza pomoże Wam w budowaniu grona odbiorców!

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram to aplikacja społecznościowa, która bazuje na udostępnianiu zdjęć, filmów i relacji osobom, które potem mogą reagować na dany post. Dzięki wielu rozbudowanym funkcjom można dzielić się chwilami, angażować odbiorców, reklamować produkty czy marki. To idealna platforma do budowania społeczności i pozostawania w kontakcie ze światem.

Jak tworzyć i korzystać z kolekcji na Instagramie
Jak tworzyć i korzystać z kolekcji na Instagramie

Instagram to znacznie więcej niż tylko oglądanie zdjęć i filmów bez przerwy (lub przesyłanie ich samodzielnie). Możecie także zapisywać treści, które Was zaskoczyły, rozjaśniły Wasz dzień lub wpłynęły na Wasze życie. Aby ułatwić ponowne oglądanie interesujących treści, Instag…

Jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie
Jak wyświetlać się na stronie Eksploruj na Instagramie

Dopracowany algorytm Instagrama stał się naprawdę dobry w polecaniu ludziom treści, którymi mogą być nimi zainteresowani. W przypadku marek zalety pojawienia się na karcie Eksploruj obejmują potencjalne wzrosty zasięgu, wyświetleń i sprzedaży. Jest to okazja do poszerzenia gr…

Jak wyłączyć historię linków na Instagramie
Jak wyłączyć historię linków na Instagramie

W rozległym świecie mediów społecznościowych Instagram wyróżnia się jako wizualna przystań, umożliwiając użytkownikom odkrywanie niezliczonych treści – głównie graficznych. Poruszanie się po tych treściach często wiąże się z klikaniem linków prowadzących do intrygującyc…