Jak usunąć filtry TikTok na Androida
Chcecie usunąć filtr lub efekt TikTok na swoich filmach? Jeśli macie film w wersji roboczej lub właśnie go edytujecie, będzie można usunąć wszelkie niepożądane efekty. Oczywiście, nie można edytować wideo, które nie jest Wasze.
Dowiedz się, jak usunąć filtry TikTok na Androida:
Jak usunąć filtry TikTok na Androida
TikTok to aplikacja rozrywkowa, która specjalizuje się w udostępnianiu wideo i obrazów. Z ponad miliardem aktywnych użytkowników, TikTok stał się rozpoznawalny w sektorze rozrywki. Popularność wynika z jego imponujących funkcji.
Dzisiejszy trend na TikToku to usuwanie istniejących filtrów, aby stworzyć filmik realny i rzeczywisty.
Usuwanie filtra TikTok nie jest tak trudne, a w tym artykule wyszczególniliśmy krok po kroku, jak przejść do usuwania filtrów na TikTok.
- Otwórz swoją aplikację TikTok na telefonie.
- Stuknij ikonę (swojego) profilu, znajdującą się w prawym dolnym rogu.
- Przejdź do wersji roboczej i wybierz wideo, z którego chcesz usunąć filtr.
- Stuknij w strzałkę „Undo” znajdującą się w lewym górnym rogu ekranu.
- Do tej pory powinieneś mieć dostęp do funkcji edycji. Teraz dotknij „Efekty”.
- Teraz dotknij przycisku „Undo”, aby usunąć wszystkie filtry dodane do wideo. W przypadku, gdy dodano wiele efektów, dotknij przycisku „Undo” więcej razy.
- Stuknij „Next”, aby zapisać zmiany, a następnie wybierz „None”, aby przejść do następnego etapu bez dodawania filtrów.
- Dotknij „Save”, aby usunąć wszystkie filtry z wersji roboczej wideo.
Nie możemy konkretnie powiedzieć, czy lepiej jest usunąć filtry na swoich filmach TikTok: jest to właściwie rzecz indywidualna. Podczas gdy niektórzy lubią zachować prostotę, inni nie mogą po prostu przestać edytować wszystkich twarzy i czerwonych oczu.
TikTok
TikTok to bijąca rekordy popularności apka do udostępniania własnej, krótkiej twórczości, w postaci filmików. Podobna w swej konstrukcji do YouTuba, jest ona bardzo prosta w obsłudze, a na dodatek pozwala wybić się młodym twórcom, którzy nie chcą konkurować na dłuższe filmy z już wyrobionymi twórcami lub markami.