Jak stworzyć awatar na TikTok przy pomocy AI
Zdjęcia profilowe są integralną częścią tożsamości społecznościowej online.
Zamieszczenie fascynującego zdjęcia, które wyraża Waszą osobowość, jest dobrym sposobem na wyróżnienie się na TikTok. Aby jeszcze abrdziej ułatwić Wam przyciąganie nowych obserwujących, TikTok wprowadza opcję tworzenia awatara przy pomocy sztucznej inteligencji.
Dowiedz się, jak stworzyć awatar na TikTok przy pomocy AI:
Jak stworzyć awatar na TikTok przy pomocy AI
Tworzenie awatara samemu może być skomplikowane i często nie przynosi pożądanych rezultatów. A co jeśli spróbować swoich sił z pomocą AI? Jak to działa? TikTok prosi o przesłanie maksymalnie 10 zdjęć, a następnie wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia realistycznych awatarów na podstawie rysów twarzy użytkownika. Użytkownik może wybrać do pięciu różnych stylów dla swojego awatara.
Generator awatarów AI stworzy do 30 awatarów do wyboru. Możecie następnie użyć swojego ulubionego jako zdjęcia profilowego lub zapisać go na swoim urządzeniu. Generator awatarów AI w TikTok jest ciekawym dodatkiem, ale ma też pewne ograniczenie: można utworzyć tylko jeden awatar AI dziennie.
Aby utworzyć darmowe awatary AI na TikTok, wykonajcie następujące kroki:
- Otwórz aplikację TikTok i przejdź do swojego profilu.
- Stuknij w swoje zdjęcie profilowe.
- Stuknij w Wypróbuj awatar > Utwórz.
- Wybierz 3-10 zdjęć, które zostaną użyte do trenowania modelu i dotknij Utwórz.
- Wybierz preferowany styl awatara i stuknij Kontynuuj.
Możecie wybrać między pobraniem awatarów do pamięci lokalnej lub użyciem ich jako zdjęcia profilowego. Aby pobrać awatary, stuknijcie Pobierz w prawym górnym rogu, wybierzcie te, które chcecie pobrać, a następnie stuknijcie przycisk Pobierz.
Aby użyć awatara jako zdjęcia profilowego, dotknijcie awatara, którego chcecie użyć, a następnie dotknijcie opcji Użyj w profilu.
TikTok
TikTok to bijąca rekordy popularności apka do udostępniania własnej, krótkiej twórczości, w postaci filmików. Podobna w swej konstrukcji do YouTuba, jest ona bardzo prosta w obsłudze, a na dodatek pozwala wybić się młodym twórcom, którzy nie chcą konkurować na dłuższe filmy z już wyrobionymi twórcami lub markami.