Jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie

Instagram posiada funkcję ułatwiającą obserwującym i potencjalnym klientom kontakt w mediach społecznościowych: dedykowany przycisk kontaktowy!

Przycisk ten może przekształcić się w wezwania do działania, takie jak „wyślij e-mail” i „skontaktuj się”. Daje to pełną kontrolę nad tym, w jaki sposób Wasi obserwatorzy i potencjalni klienci mogą wchodzić w interakcje z Waszą firmą!

Wyjaśnimy, jak dodać przycisk kontaktowy na Instagramie i jak dostosować go do istniejącego konta.

Dowiedz się, jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie:

Jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie

Jeśli zastanawiacie się, jak uzyskać przycisk kontaktu na Instagramie, nie jesteście sami! Znalezienie i edytowanie tej funkcji wymaga tylko trochę zagłębienia się w ustawienia profilu. Będziecie także potrzebować konta biznesowego na Instagramie!

Aby edytować przycisk kontaktu, po prostu przejdźcie do swojego profilu, wybierzcie „Edytuj profil” i dotknijcie „Opcje kontaktu” w sekcji Publiczne informacje biznesowe.

Jeśli macie wiele preferowanych linii komunikacyjnych, możecie dodać je wszystkie, aby pojawiały się w menu pod przyciskiem akcji „Kontakt” na Waszym profilu na Instagramie.

Przycisk kontaktu na Instagramie pojawia się tuż pod Waszą biografią na Instagramie i wyświetla wszystkie preferowane metody kontaktu. Nie pozwala on na łączenie się z innymi sieciami społecznościowymi. Jeśli wolicie mieć konkretne wezwanie do działania, możecie skonfigurować przycisk „Wyślij e-mail” lub „Zadzwoń teraz”!

Posiadanie informacji kontaktowych bezpośrednio na wyciągnięcie ręki obserwujących może uchronić ich przed frustracją podczas próby znalezienia sposobu na komunikację z Wami!

Oto jak ustawić przycisk kontaktu na „E-mail”:

  • Otwórz swój profil na Instagramie.
  • Wybierz „Edytuj profil”.
  • Wybierz „Opcje kontaktu”.
  • Dodaj preferowany adres e-mail.
  • Naciśnij „Gotowe”.

Jeśli na liście znajduje się tylko jedna forma kontaktu, przycisk kontaktu na Instagramie zmieni się, aby odzwierciedlić tę metodę komunikacji. W tym przypadku przycisk będzie teraz brzmiał „E-mail”, o ile nie będzie posiadał on innych informacji.

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.

Jak utworzyć wydarzenie i zarządzać nim w WhatsAppie
Jak utworzyć wydarzenie i zarządzać nim w WhatsAppie

Społeczność WhatsApp pozwala organizować grupy, a od niedawna pozwala także tworzyć wydarzenia dla grup. Podczas gdy WhatsApp przedstawia je jako łatwiejszy sposób na planowanie spotkań bez opuszczania aplikacji WhatsApp, to jednak aby móc z niego skorzystać, musicie najpierw…