Jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie
Instagram posiada funkcję ułatwiającą obserwującym i potencjalnym klientom kontakt w mediach społecznościowych: dedykowany przycisk kontaktowy!
Przycisk ten może przekształcić się w wezwania do działania, takie jak „wyślij e-mail” i „skontaktuj się”. Daje to pełną kontrolę nad tym, w jaki sposób Wasi obserwatorzy i potencjalni klienci mogą wchodzić w interakcje z Waszą firmą!
Wyjaśnimy, jak dodać przycisk kontaktowy na Instagramie i jak dostosować go do istniejącego konta.
Dowiedz się, jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie:
Jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie
Jeśli zastanawiacie się, jak uzyskać przycisk kontaktu na Instagramie, nie jesteście sami! Znalezienie i edytowanie tej funkcji wymaga tylko trochę zagłębienia się w ustawienia profilu. Będziecie także potrzebować konta biznesowego na Instagramie!
Aby edytować przycisk kontaktu, po prostu przejdźcie do swojego profilu, wybierzcie „Edytuj profil” i dotknijcie „Opcje kontaktu” w sekcji Publiczne informacje biznesowe.
Jeśli macie wiele preferowanych linii komunikacyjnych, możecie dodać je wszystkie, aby pojawiały się w menu pod przyciskiem akcji „Kontakt” na Waszym profilu na Instagramie.
Przycisk kontaktu na Instagramie pojawia się tuż pod Waszą biografią na Instagramie i wyświetla wszystkie preferowane metody kontaktu. Nie pozwala on na łączenie się z innymi sieciami społecznościowymi. Jeśli wolicie mieć konkretne wezwanie do działania, możecie skonfigurować przycisk „Wyślij e-mail” lub „Zadzwoń teraz”!
Posiadanie informacji kontaktowych bezpośrednio na wyciągnięcie ręki obserwujących może uchronić ich przed frustracją podczas próby znalezienia sposobu na komunikację z Wami!
Oto jak ustawić przycisk kontaktu na „E-mail”:
- Otwórz swój profil na Instagramie.
- Wybierz „Edytuj profil”.
- Wybierz „Opcje kontaktu”.
- Dodaj preferowany adres e-mail.
- Naciśnij „Gotowe”.
Jeśli na liście znajduje się tylko jedna forma kontaktu, przycisk kontaktu na Instagramie zmieni się, aby odzwierciedlić tę metodę komunikacji. W tym przypadku przycisk będzie teraz brzmiał „E-mail”, o ile nie będzie posiadał on innych informacji.
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.