Jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie

Instagram posiada funkcję ułatwiającą obserwującym i potencjalnym klientom kontakt w mediach społecznościowych: dedykowany przycisk kontaktowy!

Przycisk ten może przekształcić się w wezwania do działania, takie jak „wyślij e-mail” i „skontaktuj się”. Daje to pełną kontrolę nad tym, w jaki sposób Wasi obserwatorzy i potencjalni klienci mogą wchodzić w interakcje z Waszą firmą!

Wyjaśnimy, jak dodać przycisk kontaktowy na Instagramie i jak dostosować go do istniejącego konta.

Dowiedz się, jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie:

Jak dodać przycisk kontaktu na Instagramie

Jeśli zastanawiacie się, jak uzyskać przycisk kontaktu na Instagramie, nie jesteście sami! Znalezienie i edytowanie tej funkcji wymaga tylko trochę zagłębienia się w ustawienia profilu. Będziecie także potrzebować konta biznesowego na Instagramie!

Aby edytować przycisk kontaktu, po prostu przejdźcie do swojego profilu, wybierzcie „Edytuj profil” i dotknijcie „Opcje kontaktu” w sekcji Publiczne informacje biznesowe.

Jeśli macie wiele preferowanych linii komunikacyjnych, możecie dodać je wszystkie, aby pojawiały się w menu pod przyciskiem akcji „Kontakt” na Waszym profilu na Instagramie.

Przycisk kontaktu na Instagramie pojawia się tuż pod Waszą biografią na Instagramie i wyświetla wszystkie preferowane metody kontaktu. Nie pozwala on na łączenie się z innymi sieciami społecznościowymi. Jeśli wolicie mieć konkretne wezwanie do działania, możecie skonfigurować przycisk „Wyślij e-mail” lub „Zadzwoń teraz”!

Posiadanie informacji kontaktowych bezpośrednio na wyciągnięcie ręki obserwujących może uchronić ich przed frustracją podczas próby znalezienia sposobu na komunikację z Wami!

Oto jak ustawić przycisk kontaktu na „E-mail”:

  • Otwórz swój profil na Instagramie.
  • Wybierz „Edytuj profil”.
  • Wybierz „Opcje kontaktu”.
  • Dodaj preferowany adres e-mail.
  • Naciśnij „Gotowe”.

Jeśli na liście znajduje się tylko jedna forma kontaktu, przycisk kontaktu na Instagramie zmieni się, aby odzwierciedlić tę metodę komunikacji. W tym przypadku przycisk będzie teraz brzmiał „E-mail”, o ile nie będzie posiadał on innych informacji.

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.

Jak krok po kroku zmienić język na Instagramie
Jak krok po kroku zmienić język na Instagramie

Obecnie Instagram może pochwalić się znaczną bazą użytkowników na całym świecie. Aktualna wersja Instagrama obsługuje 23 języki, umożliwiając dostosowanie ustawień do własnych preferencji. Jeśli korzystacie z Instagrama na smartfonie, język zazwyczaj odzwierciedla ustawienia …