Jak wyświetlić ostatnio oglądane filmy na Instagramie?
Szukacie sposobu na ponowne obejrzenie Instagram Reels, które podobały Wam się jakiś czas temu? Jeśli tak, to jesteście we właściwym miejscu. Filmiki typu Reels pozwalają stworzyć montaż wideo z najlepszych momentów i podzielić się nimi ze swoimi obserwatorami. Jednak oglądanie filmów innych osób to doskonały sposób na zapoznanie się z nowymi pomysłami i docenienie ich kreatywności.
Dowiedz się, jak wyświetlić ostatnio oglądane filmy na Instagramie:
Jak wyświetlić ostatnio oglądane filmy na Instagramie
Niestety, Instagram nie zapewnia łatwego i bezpośredniego dostępu do obejrzanych filmików. Jeśli chcecie kiedyś wrócić do danego filmu, najlepszą opcją jest jego polubienie lub zostawienie komentarza, tylko wtedy Instagram zachowa „pamięć” o tym, że kiedykolwiek oglądaliście daną zawartość.
Można wyświetlić wszystkie polubione, zapisane lub skomentowane filmy, uzyskując do nich dostęp za pośrednictwem aplikacji. Dostępna jest sekcja „Interakcje” i „Zapisane”, która zawiera wcześniej oglądane filmy. Możecie nie być w stanie znaleźć wszystkich oglądanych filmów, ale możecie zobaczyć te, na które odpowiedzieliście, czyli najważniejsze filmy.
Sprawdzenie filmików zawierających Waszą aktywność jest bardzo proste, wystarczy podążać za podanymi wskazówkami:
- Zaloguj się na swoje konto Instagram.
- Kliknij ikonę hamburgera (menu) w lewym dolnym rogu.
- Wybierz „Twoja aktywność”.
- Wybierz „Interakcje”, aby wyświetlić filmy, które skomentowałeś, na które zareagowałeś lub które polubiłeś, lub wybierz „Zapisane”, aby wyświetlić zapisane filmy.
- Kliknij dowolny film, aby go wyświetlić.
Instagram oferuje mnóstwo wspaniałych funkcji, ale nie ma oficjalnego sposobu na przeglądanie historii oglądania Reels. Zamiast polegać na szczęściu i mieć nadzieję, że te stare perełki pojawią się ponownie, możecie zagłębić się w swoje archiwa i ich poszukać, o ile zostawiliście na nich jakąkolwiek aktywność.
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.