Nowe funkcje biznesowe WhatsApp poprawiające jakość obsługi klienta
Na oficjalnym blogu platformy komunikacyjnej WhatsApp pojawiła się właśnie informacja o planowanych ulepszeniach zaprojektowanych z myślą o przedsiębiorcach. Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej!
Jedną z zapowiadanych nowości będzie system weryfikacji profilu, dzięki której klienci będą mieli pewność, ze kontaktują się z prawdziwym właścicielem firmy. Autentyczność profilu będzie łatwo sprawdzić, ponieważ obok nazwy będzie widoczny symbol parafki, dobrze znany z innych platform, takich jak Facebook czy Twitter.
Twórcy argumentują swoją strategię informacjami, jakie otrzymują o tym, że wiele firm korzysta z WhastApp, aby pozostać w kontakcie z setkami swoich klientów za pomocą jednego smartfona. Z drugiej strony użytkownicy często skarżą się, że nie mają pewności, czy profil sprzedawcy jest autentyczny.
Nie skończy się jednak na udogodnieniach dla małych i średnich przedsiębiorstw. Pojawią się także rozwiązania dla większych firm, nawet tych o zasięgu międzynarodowym, takich jak banki czy linie lotnicze. Dzięki nowym funkcjom biznesowym WhatsApp korporacje będą mogły łatwiej udostępniać klientom informacje o dostawach, terminach lotów itp.
Jak można się spodziewać, twórcy zamierzają wykorzystać nowe funkcje jako dodatkowe źródło monetyzacji. Prawdopodobnie na usługi biznesowe będzie pobierana opłata, ale szczegóły nie są jeszcze znane.
Pozostaje nam czekać na więcej szczegółów i mieć nadzieję, że powyżej opisane rozwiązania rzeczywiście ułatwią klientom kontakt z przedsiębiorstwami na całym świecie.
WhatsApp Messenger
WhatsApp Messenger to aplikacja umożliwiająca komunikację przez smartfon. Pozwala na wysyłanie wiadomości za pośrednictwem sieci bezprzewodowej lub 3G. Możesz rozmawiać i wysyłać pliki wideo, obrazy i wiadomości dźwiękowe do kontaktów w kraju i za granicą za darmo oraz otrzymywać powiadomienia o nowych wiadomościach.