Jak czytać bezpośrednie wiadomości na Instagramie bez powiadamiania wysyłającego
Czy chcecie czytać wiadomości na Instagramie bez informowania drugiej osoby o jej przeczytaniu? Obecnie aplikacja nie pozwala on ukryć potwierdzenia przeczytania wiadomości. Tak czy inaczej, mamy kilka sztuczek, aby wyświetlić taką wiadomość na Instagramie bez oznaczania ich jako przeczytane.
Dowiedz się, jak czytać bezpośrednie wiadomości na Instagramie bez powiadamiania wysyłającego:
Jak czytać bezpośrednie wiadomości na Instagramie bez powiadamiania wysyłającego
Chociaż Instagram nie ma obecnie wbudowanej funkcji wyłączania potwierdzeń odczytu, istnieje kilka obejść umożliwiających czytanie bezpośrednich wiadomości na Instagramie bez irytującej etykiety „widziane”.
Jeśli otrzymaliście wiadomość, którą chcecie przeczytać bez wiedzy nadawcy, możecie tymczasowo włączyć tryb ograniczeń na Instagramie i odblokować go po przeczytaniu wiadomości. Aby ograniczyć konto, przejdźcie do jego profilu i dotknijcie trzech poziomych kropek znajdujących się w prawym górnym rogu ekranu. W wyświetlonym menu wybierzcie opcję Ogranicz. W ten sposób Instagram nie powiadomi Waszego rozmówcy o przeczytaniu wiadomości – pamiętajcie tylko, aby potem z powrotem wyłączyć ograniczenia Instagrama!
Innym prostym sposobem na czytanie wiadomości bez wyłączania pokwitowań odczytu jest przejście do trybu offline przed ich otwarciem. Po wyłączeniu połączenia internetowego wystarczy uruchomić Instagram i przeczytać wiadomość.
Jednym z najważniejszych kroków tej metody jest wylogowanie się z konta na Instagramie po przeczytaniu wiadomości. Możecie to zrobić, przechodząc do swojego profilu na Instagramie, dotykając swojego zdjęcia profilowego w prawym dolnym rogu ekranu. Stuknijcie ikonę trzech linii w prawym górnym rogu ekranu i przejdźcie do Ustawienia i prywatność > Wyloguj. Bez wykonania tej czynności Instagram może wysłać potwierdzenie odczytu zaraz po przywróceniu połączenia internetowego.
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.