Jak ukryć followersów na Instagramie
Każdy Instagrammer chce zachować trochę prywatności na swoim koncie Instagram. Ilekroć ktoś odwiedza Wasz profil na Instagramie, może łatwo zobaczyć szczegóły Waszego konta, zwłaszcza wszystkich ‚followersów’. Czy jest jakiś sposób, aby ukryć swoich obserwjących na Instagramie?
Dowiedz się, jak ukryć followersów na Instagramie:
Jak ukryć followersów na Instagramie
Zasady działania platform społecznościowych czasami wydają się dość arbitralne. To równowaga między dawaniem użytkownikom wielu możliwości wyboru, aby kontrolować swoje konta, ale nadal utrzymywać rdzeń tego, co reprezentują. Instagram, na powierzchni, ma prostą koncepcję. Przed dodaniem funkcji Instagram Story i IGTV, było to po prostu miejsce, w którym zamieszczaliście swoje zdjęcia i filmy.
Czy można ukryć listę Followers na Instagramie? Niestety, nie można. Rzeczywiste liczby, które reprezentują, ile osób Was śledzi, są zawsze widoczne. Nie ma znaczenia, jaki typ konta posiadacie – nie możecie ukryć tych liczb. To jeden z obszarów, w których Instagram jest bezkompromisowy.
Czy Wam się to podoba, czy nie, wiele z tego, co napędza media społecznościowe, to właśnie mechanizmy działające na obserwujących. Ale jest jedna rzecz, którą można zrobić, aby zarządzać tym, co kto widzi na Waszym koncie.
Chodzi tutaj o przełączenie swojego konta w tryb prywatny. Jak to zrobić?
- Otwórz Instagram na swoim urządzeniu mobilnym.
- Przejdź do swojego profilu, dotykając ikony w skrajnie prawym dolnym rogu.
- Stuknij w trzy pionowe linie w prawym górnym rogu i kliknij „Ustawienia”.
- Stuknij w „Prywatność”, a następnie w „Prywatność konta”.
- Przełącz przełącznik po prawej stronie „Konta prywatnego”, tak aby zmienił kolor na niebieski.
Media społecznościowe potrafią być męczące, a także wchodzą nieco z buciorami w Waszą i cudzą prywatność. Ale za pomocą kilku kliknięć można sprawić, że wszystko będzie nieco bardziej bezpieczne i prywatne.
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.