Jak znaleźć kogoś na Instagramie
Znalezienie ludzi na Instagramie jest zazwyczaj dość łatwe. Wszystko, co musisz zrobić, to przejść do paska wyszukiwania i wpisać ich imię lub nazwę użytkownika. Co jednak, jeśli imię Twojego znajomego jest dość powszechne lub jeśli nawet nie znasz jego nazwiska? Jeśli uważasz, że nie znajdziesz użytkownika bardzo łatwo, istnieje wiele innych sposobów, aby połączyć się z nimi.
Dowiedz się, jak znaleźć kogoś na Instagramie:
Jak znaleźć kogoś na Instagramie
Instagram to jedna z najbardziej aktywnych stron, w której dochodzi do wielu interakcji wśród serwisów społecznościowych. Jest to idealna platforma do znajdowania ludzi i nawiązywania kontaktów towarzyskich.
Jednak nie wszyscy na Instagramie używają swojej rzeczywistej nazwy w aplikacji. Tutaj ważne jest zdjęcie profilowe, które znacznie ułatwia identyfikacje. Jednak zdjęcie profilowe może czasami nie wystarczyć, ponieważ jest zbyt małe. Jeśli profil jest prywatny, zdjęcie może być ukryte. Nie martwcie się jednak; jest na to kilka metod.
Nadal możecie znaleźć kilka elementów, które wspomogłyby Wasze poszukiwania. Na przykład, łatwiej jest znaleźć kogoś z imieniem i nazwiskiem. Musicie jednak podążać za kilkoma schematami. Oto jak możecie znaleźć kogoś na Instagramie:
- Najprostszym sposobem na znalezienie kogoś na Instagramie jest użycie funkcji wyszukiwania.
- To oczywiście wymaga znajomości imienia lub nazwy użytkownika Instagrama.
- Na ekranie głównym dotknij przycisku Szukaj w kształcie lupy, aby otworzyć menu wyszukiwania.
- Wpisz nazwę użytkownika lub imię w górnym polu Szukaj.
- Innym sposobem jest znajdowanie swoich znajomych przy pomocy funkcji wsparcia Instagram.
- Aby to zrobić, zacznij od przejścia do swojego profilu na Instagramie.
- Stuknij Menu (≡) > Ustawienia > Śledź i zapraszaj znajomych.
W ten prosty sposób możecie wyszukiwać użytkowników, śledzić ich albo wysyłać do nich wiadomości. Powodzenia!
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.