Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie
Instagram jest podstawą obecności społecznej dla wielu marek. Platforma ta sprawdza się w napędzaniu ruchu, wspieraniu sprzedaży i angażowaniu klientów.
Konkurencja na platformie jest ostra, ponieważ coraz więcej marek próbuje uszczknąć coś dla siebie. Rzecz w tym, że podjęcie kroków w celu zwiększenia liczby odbiorców jest absolutnie warte zachodu. A to dlatego, że im większa grupa odbiorców, tym więcej możliwości, aby zachęcić nowych klientów do skorzystania z Waszych usług.
Dowiedz się, jak zdobyć więcej followersów na Instagramie:
Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie
Jak w większości przypadków, pośpiech nie jest dobrą rzeczą. Jeśli chcecie mieć dochodową publiczność, próba siłowego zwiększenia liczby followersów nie jest najbardziej wskazana. Najlepiej jest robić to organicznie, i trzymać się z dala od kupowania followersów. Jak tego dokonać?
Pokażemy Wam naprawdę skuteczne triki. Pomogą Wam zbudować potężny profil z solidną społecznością i publicznością.
Liczba interakcji, jakie wywołuje dana publikacja, często określana jest mianem zaangażowania. Jaki rodzaj treści najbardziej przyciąga ludzi?
- Treści osobiste. Wydobycie swojej najbardziej ludzkiej strony jest bardzo skuteczne we wszystkich mediach społecznościowych. Podobnie większość ludzi lubi profile, które sprawiają wrażenie naturalnych.
- Wysokiej jakości zdjęcia i filmy. Ta wskazówka dotyczy wszystkich, nie ma znaczenia, w jakiej branży pracujesz. Jeśli Twoje zdjęcia są wysokiej jakości i dobrze przemyślane, Twój profil zyska większą uwagę. Twoje zdjęcia muszą mieć odpowiednią rozdzielczość, a także musisz się upewnić, że unikniesz trzęsących się filmów.
- Podążaj za zdefiniowanym tematem. Określ, o czym jest Twój profil i trzymaj się tego. Być może masz galerię, aby pokazać stare zdjęcia lub zdjęcia samochodów, a może chcesz budować swoją markę. W tym drugim przypadku zadbaj o to, aby w naturalny sposób zawrzeć treści profesjonalne i osobiste.
- Przyjrzyj się konkurencji. Nie chodzi o kopiowanie innych profili, ale możesz śledzić ich wzorce, aby powielać je za pomocą własnych treści. Co inni robią dobrze? Co najbardziej podoba Ci się w ich treściach?
Mimo że chronologiczny porządek zniknął z Instagrama jakiś czas temu, to czas, w którym publikujecie swoje treści, nadal ma wpływ na ilość oglądających. Najlepiej publikować w tych godzinach, w których Wasi odbiorcy sprawdzają WhatsApp (platformy są sprzężone). Platforma oferuje szereg statystyk, które pozwalają określić najlepszy czas na publikację dla kont profesjonalnych i biznesowych.
Nasza ostatnia wskazówka dla Was to próba współpracy z innymi użytkownikami Instagrama. Zacznijcie od nawiązywania połączeń z profilami o podobnej tematyce i liczbie followersów. Wraz z rozwojem, docierajcie do bardziej popularnych kont i celujcie w bardziej ambitne kolaboracje.
Powodzenia!
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.