Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie

Instagram jest podstawą obecności społecznej dla wielu marek. Platforma ta sprawdza się w napędzaniu ruchu, wspieraniu sprzedaży i angażowaniu klientów.

Konkurencja na platformie jest ostra, ponieważ coraz więcej marek próbuje uszczknąć coś dla siebie. Rzecz w tym, że podjęcie kroków w celu zwiększenia liczby odbiorców jest absolutnie warte zachodu. A to dlatego, że im większa grupa odbiorców, tym więcej możliwości, aby zachęcić nowych klientów do skorzystania z Waszych usług.

Dowiedz się, jak zdobyć więcej followersów na Instagramie:

Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie

Jak w większości przypadków, pośpiech nie jest dobrą rzeczą. Jeśli chcecie mieć dochodową publiczność, próba siłowego zwiększenia liczby followersów nie jest najbardziej wskazana. Najlepiej jest robić to organicznie, i trzymać się z dala od kupowania followersów. Jak tego dokonać?

Pokażemy Wam naprawdę skuteczne triki. Pomogą Wam zbudować potężny profil z solidną społecznością i publicznością.

Liczba interakcji, jakie wywołuje dana publikacja, często określana jest mianem zaangażowania. Jaki rodzaj treści najbardziej przyciąga ludzi?

  • Treści osobiste. Wydobycie swojej najbardziej ludzkiej strony jest bardzo skuteczne we wszystkich mediach społecznościowych. Podobnie większość ludzi lubi profile, które sprawiają wrażenie naturalnych.
  • Wysokiej jakości zdjęcia i filmy. Ta wskazówka dotyczy wszystkich, nie ma znaczenia, w jakiej branży pracujesz. Jeśli Twoje zdjęcia są wysokiej jakości i dobrze przemyślane, Twój profil zyska większą uwagę. Twoje zdjęcia muszą mieć odpowiednią rozdzielczość, a także musisz się upewnić, że unikniesz trzęsących się filmów.
  • Podążaj za zdefiniowanym tematem. Określ, o czym jest Twój profil i trzymaj się tego. Być może masz galerię, aby pokazać stare zdjęcia lub zdjęcia samochodów, a może chcesz budować swoją markę. W tym drugim przypadku zadbaj o to, aby w naturalny sposób zawrzeć treści profesjonalne i osobiste.
  • Przyjrzyj się konkurencji. Nie chodzi o kopiowanie innych profili, ale możesz śledzić ich wzorce, aby powielać je za pomocą własnych treści. Co inni robią dobrze? Co najbardziej podoba Ci się w ich treściach?

Mimo że chronologiczny porządek zniknął z Instagrama jakiś czas temu, to czas, w którym publikujecie swoje treści, nadal ma wpływ na ilość oglądających. Najlepiej publikować w tych godzinach, w których Wasi odbiorcy sprawdzają WhatsApp (platformy są sprzężone). Platforma oferuje szereg statystyk, które pozwalają określić najlepszy czas na publikację dla kont profesjonalnych i biznesowych.

Nasza ostatnia wskazówka dla Was to próba współpracy z innymi użytkownikami Instagrama. Zacznijcie od nawiązywania połączeń z profilami o podobnej tematyce i liczbie followersów. Wraz z rozwojem, docierajcie do bardziej popularnych kont i celujcie w bardziej ambitne kolaboracje.

Powodzenia!

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.

Jak używać filtrów i tła w rozmowach wideo WhatsApp
Jak używać filtrów i tła w rozmowach wideo WhatsApp

WhatsApp ogłosił nowe narzędzia i efekty dla połączeń wideo. Platforma komunikacyjna umożliwia teraz dodawanie filtrów AR i tła do połączeń wideo, podobnie jak między innymi Google Meet i Zoom. WhatsApp twierdzi, że te nowe dodatki nadadzą rozmowom wideo osobisty charakter, z…

Jak dodawać napisy na TikToku, krok po kroku
Jak dodawać napisy na TikToku, krok po kroku

Użytkownicy mogą szybko i wygodnie generować napisy do filmów TikTok. Dzięki napisom Tiktok prawie każdy może oglądać polecane filmy, niezależnie od możliwości audio. Mając to na uwadze, dzisiaj przyjrzymy się, dlaczego warto i jak dodać automatyczne napisy TikTok do własnych…