Jak prowadzić transmisję na żywo na Instagramie
Korzystanie z Instagrama to fantastyczny sposób, aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i członkami rodziny, a także nawiązać nowe znajomości z ludźmi, którzy dzielą z Wami zainteresowania. Jeśli korzystaliście z aplikacji wcześniej, prawdopodobnie jesteście zaznajomieni z systemem udostępniania zdjęć i filmów na Instagramie. Jednak niedawno Instagram umożliwił również odpalenia strumieniowania wideo na żywo za pośrednictwem aplikacji!
Dowiedz się, jak prowadzić transmisję na żywo na Instagramie:
Jak prowadzić transmisję na żywo na Instagramie
Jeśli jesteście zainteresowani strumieniowaniem wideo przez Instagrama, to mamy tutorial dla Was! W tym artykule pokryjemy podstawowe kroki.
Live streaming, strumieniowanie na żywo, transmisja – to wszystko określa jedną i tę samą funkcję na Instagramie, to sposób na podzielenie się spojrzeniem na swoje życie lub czat ze swoimi followersami na żywo, poprzez wideo. Po nagraniu nie musicie tracić swojego wideo – udostępnijcie swój filmik w swojej historii, aby Wasi przyjaciele mogli go później obejrzeć.
Strumieniowanie na Instagramie działa dzięki wykorzystaniu kamery urządzenia do pokazania siebie lub otoczenia w czasie rzeczywistym. Wasi znajomi zostaną powiadomieni o filmiku automatycznie. Wasze zdjęcie profilowe pojawi się u góry kanałów followersów z etykietą „na żywo”, którą mogą dotknąć, aby zobaczyć Wasze wideo i dołączyć do zabawy!
Jak transmitować wideo na żywo na Instagramie:
- Otwórz aplikację Instagram na swoim urządzeniu mobilnym lub tablecie.
- Zaloguj się na swoje konto w serwisie Instagram.
- Stuknij ikonę aparatu w lewym górnym rogu.
- W dolnej części ekranu stuknij opcję Na żywo.
- Stuknij opcję Uruchom wideo na żywo, aby rozpocząć przesyłanie strumieniowe.
- Ciesz się transmisją na żywo z przyjaciółmi!
- Po zakończeniu stuknij Zakończ.
Pamiętajcie, że ten sposób to idealna okazja na zyskanie bardziej zaangażowanej widowni – nie przegapcie go!
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.