Jak dodać zaimki na Instagramie
Zaimki to jeden z najlepszych sposobów na określenie siebie w sieci. Ponieważ coraz więcej osób zaczęło dodawać zaimki do swoich biografii, Instagram podjął kroki w celu zapewnienia, że jest dla nich wyznaczone miejsce, aby nie zostały zakopane pod innymi informacjami, które chcecie przedstawić swoim obserwatorom.
Dowiedz się, jak dodać zaimki na Instagramie:
Jak dodać zaimki na Instagramie
Dodawanie zaimków do profilu na Instagramie jest proste, ale nie wszyscy użytkownicy aplikacji są świadomi aktualizacji i mogą nie wiedzieć, że ta funkcja w ogóle istnieje. Nawet jeśli zaktualizujecie aplikację, nie otrzymacie powiadomienia o funkcji zaimków, chyba że zdecydujecie się edytować swój profil.
Na szczęście dodawanie zaimków jest szybkim i łatwym procesem, choć wymaga nieco klikania. Aby dodać zaimki do swojego profilu na Instagramie w systemie Android, wykonajcie następujące kroki:
- Uruchom aplikację Instagram na telefonie z Androidem.
- Kliknij swoje zdjęcie profilowe w prawym dolnym rogu.
- Stuknij „Edytuj profil” pod zdjęciem profilowym i biografią.
- Kliknij pole „Zaimki” pod polem „Nazwa użytkownika”.
- Wybierz jeden z języków z listy, jeśli chcesz dodać zaimki w języku innym niż angielski.
- Kliknij pole „Dodaj zaimki” i zacznij wpisywać zaimki. Możesz dodać maksymalnie cztery zaimki.
- Wybierz zaimki spośród sugerowanych opcji poniżej. Usuń zaimek, dotykając „X” obok wybranego zaimka.
- Kliknij znacznik wyboru w prawym górnym rogu po wybraniu żądanych zaimków.
- Kliknij ponownie znacznik wyboru w prawym górnym rogu, aby zapisać nowe informacje w profilu.
- Nowe zaimki pojawią się obok nazwy użytkownika na Instagramie.
Niestety, jeśli chcecie dodać zaimki do swojego profilu na Instagramie za pośrednictwem aplikacji internetowej Instagram, nie jest to jeszcze możliwe. Możecie dodać swoją płeć, w tym płeć niestandardową, ale ten szczegół nie będzie widoczny na Twoim profilu publicznym.
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.