Jak zobaczyć wysłane prośby o obserwowanie na Instagramie
Instagram to jedna z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych w ostatniej dekadzie. Jest używany przez prawie wszystkie grupy ludzi. Chociaż jest w dużej mierze popularny wśród młodego pokolenia, osób w wieku od 15 do 35 lat, to jednak ciągle się rozwija i liczba jego użytkowników rośnie z dnia na dzień. A jeśli chodzi o branding i dane demograficzne podążające za danym produktem, praktycznie nie ma lepszego sposobu na zebranie tego typu danych.
Dowiedz się, jak zobaczyć wysłane prośby o obserwowanie na Instagramie:
Jak zobaczyć wysłane prośby o obserwowanie na Instagramie
Jeśli poważnie podchodzicie do budowania swojej marki na Insta, to na pewno codziennie prosicie o obserwowanie. Niekutych zaproszonych znacie osobiście, a z niektórymi możecie mieć wspólnych znajomych. Innym razem znajdziecie osoby w sekcji komentarzy różnych postów lub w historiach znanych osób. W rzeczywistości, jeśli macie więcej obserwujących, otrzymacie więcej aktywności od wysokiej jakości profili.
Kiedy prosicie o obserwowanie, to od uznania zapraszanego zależy, czy zaakceptuje prośbę, czy nie. Prowadzi to do tego, że łatwo utknąć w przysłowiowym limbo na bardzo długi czas. Jeśli chcecie zobaczyć status prośby lub po prostu chcecie przypomnieć sobie, kogo poprosiliście o obserwowanie, to dobrze trafiliście. Istnieje sposób na znalezienie osób, które zaprosiliście do obserwowania i statusu tego zaproszenia.
Nie jest to tak trudne, jak się może wydawać. Podążajcie za naszym prostym przewodnikiem:
- Otwórz Instagram na telefonie.
- Przejdź do Profilu, a następnie kliknij Menu, które znajduje się w prawym górnym rogu w ikonie trzech linii.
- Wybierz Ustawienia
- Stuknij „Bezpieczeństwo”, a następnie przewiń w dół, aż pojawi się „Dane dostępu”.
- W połączeniu zobaczysz „wyświetl wszystkie bieżące prośby o obserwowanie”. Tam znajdziecie wszystkie informacje!
Instagram
Instagram to niezwykle popularny serwis społecznościowy, bazujący na edycji i szybkim udostępnianiu zdjęć robionych telefonem — a także krótkich filmików czy tak zwanych „Insta Story”, które pozwalają na przekazanie większej ilości treści.