Jak znaleźć i zarządzać działem Ulubione na TikToku
TikTok zapewnia dużą ilość treści, praktycznie każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jednak ze względu na nieskończone przewijanie treści, łatwo jest zapomnieć o filmach, które lubicie. Na szczęście, aplikacja posiada funkcję dodawania filmów do ulubionych. W ten sposób możecie je znaleźć, gdy tylko najdzie Was ochota na ponowne obejrzenie.
Ale jeśli macie problem z tym, gdzie znaleźć kategorię Ulubione i jak nimi zarządzać – przygotowaliśmy dla Was poradnik, który Wam w tym pomoże!
Dowiedz się, jak znaleźć i zarządzać działem Ulubione na TikToku:
Jak znaleźć i zarządzać działem Ulubione na TikToku
Jeśli jesteście początkującymi i wciąż uczycie się, jak korzystać z TikTok, dodawanie filmów do ulubionych jest niewątpliwie przydatną funkcją, którą warto poznać. Ważne jest również, aby wiedzieć, jak znaleźć swoje Ulubione filmy, a jeśli chcecie nimi zarządzać w oddzielnych kategoriach, możecie to zrobić w prosty sposób z panelu zarządzania. Oto jak możecie znaleźć swoje ulubione na TikToku:
- Stuknij w ikonę swojego profilu w prawym dolnym rogu strony.
- Kliknij ikonę ulubionych znajdującą się na pasku narzędzi nad siatką Twojego profilu.
- Znajdź swoje ulubione filmy w sekcji Videos.
Możesz również skorzystać z tej opcji, aby znaleźć inne ulubione elementy, takie jak dźwięki, popularne hashtagi, efekty do filmów i inne.
Jeśli chcecie zarządzać swoimi ulubionymi, możecie przejść do ustawień. Oto co trzeba zrobić:
- Przejdź do swoich ulubionych filmów na TikTok.
- Udaj się do Kolekcje.
- Stuknij w Utwórz nową kolekcję.
- Wprowadź nazwę kolekcji, kliknij na Dalej i dodaj filmy do swoich kategorii.
- Aby zarządzać swoimi filmami, kliknij kolekcję i wybierz Zarządzaj filmami, aby usunąć filmy z tej kolekcji lub przenieść je do innych kolekcji.
Jeśli chcecie dalej optymalizować swoje doświadczenia, TikTok ma również wiele innych funkcji i ustawień, które pozwolą Wam w pełni wykorzystać możliwości aplikacji!
TikTok
TikTok to świeży i bijący rekordy popularności portal społecznościowy, który bazuje na tworzeniu krótkich, viralowych filmików. Poza możliwością szybkiego zamieszczania filmów zawiera on także drobne narzędzia edycyjne, aby wesprzeć twórców w tworzeniu nowych treści.