Jak przypiąć i oznaczyć ulubione komentarze na TikToku na Androidzie
Wszyscy natknęliśmy się kiedyś na przypięte komentarze w sekcji komentarzy do posta na Instagramie lub YouTube. Teraz także TikTok pozwala przypinać komentarze. Być może zastanawialiście się, co to jest, dlaczego twórcy przypinają komentarze i jak to zrobić.
Dowiedz się, jak przypiąć i oznaczyć ulubione komentarze na TikToku na Androidzie:
Jak przypiąć i oznaczyć ulubione komentarze na TikToku na Androidzie
Funkcja „przypiętego komentarza” to świetny dodatek do każdej aplikacji. Nie każda sekcja komentarzy ma przypięty komentarz, ale jeśli tak, zawsze pojawi się on na samej górze lub w podsumowaniu komentarzy widocznym z kanału. Przypięty komentarz zazwyczaj będzie miał dodatkowy tekst tuż nad lub obok tekstu autora, który informuje, że jest „przypięty”. Może również mieć małą ikonę pinezki.
Tylko twórcy mogą przypinać i odepinać komentarze do swoich postów. Gdy to zrobią, autor otrzyma powiadomienie informujące, że twórca przypiął ich komentarz; nie ma powiadomienia o odepniętym komentarzu.
Przypięcie komentarza na TikToku jest proste. Postępujcie zgodnie z poniższymi krokami:
- Zlokalizuj komentarz, który chcesz przypiąć. Możesz to zrobić, znajdując post na swoim koncie za pomocą ikony „Me” na dolnej belce i dotykając trzykrotnie kropki, aby przewinąć komentarze.
- Przytrzymaj komentarz, a pojawi się okno pop-up.
- Z okna pop-up wybierz opcję „Przypnij komentarz”.
Przypinanie komentarzy może korzystnie wpłynąć na Wasze posty na TikToku, pobudzając dyskusje, eliminując negatywne komentarze i dając widzom większy wgląd w to, co myślicie. To zwiększy zaangażowanie. Więc następnym razem, gdy zobaczycie komentarz, który Wam się podoba, przypnijcie go, aby pokazać swoim followersom, co myślicie!
TikTok
TikTok to świeży i bijący rekordy popularności portal społecznościowy, który bazuje na tworzeniu krótkich, viralowych filmików. Poza możliwością szybkiego zamieszczania filmów zawiera on także drobne narzędzia edycyjne, aby wesprzeć twórców w tworzeniu nowych treści.