Jak zapisać WhatsApp Audio na Androidzie
Notatki głosowe są niewątpliwie skutecznym środkiem pomiędzy rzeczywistym dzwonieniem a wysyłaniem wiadomości tekstowych. Większość użytkowników docenia wygodę dzwonienia bez konieczności bycia obecnym w rozmowie.
Oczywiście, wiele z tych notatek głosowych WhatsApp zawiera ważne instrukcje, których nie chcemy zgubić w otchłani WhatsAppa. Niezależnie od przyczyny, warto jest wiedzieć, jak zapisać notatkę głosową WhatsApp.
Dowiedz się, jak zapisać WhatsApp Audio na Androidzie:
Jak zapisać WhatsApp Audio na Androidzie
Nie ma bezpośredniej metody, aby pobrać notatki głosowe WhatsApp na smartfonach. Będziecie musieli nieco poszukać w plikach telefonu, aby móc uzyskać do nich dostęp.
Na szczęście, WhatsApp na Androidzie zapisuje wszystkie multimedia, w tym notatki głosowe, które stworzymy lub otrzymamy, a następnie przechowuje je przez określony czas. Dlatego też, jeśli chcecie zapisać jakaś wiadomość, pamiętajcie, aby nie czekać z tym dłużej niż 30 dni – ponieważ zwykle wtedy WhatsApp kasuje stare wiadomości z pamięci stałej telefonu!
Zatem, jak dokładnie znaleźć i zapisać swoje audio z WhatsApp na stałe?
- Przejdź do „Pamięci wewnętrznej” w menedżerze plików.
- Wyszukaj swój folder WhatsApp i wybierz „Media”.
- Tutaj znajdziesz folder „WhatsApp Voice Notes” ze swoimi wiadomościami głosowymi.
- Możliwe jest skopiowanie całego folderu „WhatsApp Voice Notes” i zapisanie go w innym miejscu.
- Naciśnij i przytrzymaj wybraną wiadomość głosową WhatsApp.
- Możesz ją teraz przenieść lub wysłać (na przykład, na swojego maila) i zapisać za pośrednictwem Quick Share lub przez Wi-Fi.
Proces ten może wydawać się nieco długi i skomplikowany, jednak jest to najlepszy sposób na zapisanie swoich notatek głosowych na Androidzie.
WhatsApp Messenger
Popularna aplikacja do komunikacji – WhatsApp Messenger pozwala na rozmowy na czatach, wideokonferencjach lub poprzez połączenia głosowe – całkowicie za darmo. Prosty interfejs i intuicyjne użytkowanie sprawia, że WhatsApp ciągle bije rekordy popularności i liczby nowych użytkowników.