Jak publikować wspólne posty na Instagramie, aby zwiększyć zaangażowanie

Posty typu collab na Instagramie to skuteczny sposób dla marek na współpracę z twórcami treści, zwiększanie zasięgu i zaangażowania oraz budowanie społeczności na platformie. Dzisiaj przedstawimy Wam wszystko, co musicie wiedzieć o postach kolaboracyjnych, w tym jak znaleźć współpracownika, zbudować post i najlepsze strategie udanej współpracy.

Dowiedz się, jak publikować wspólne posty na Instagramie, aby zwiększyć zaangażowanie:

Jak publikować wspólne posty na Instagramie, aby zwiększyć zaangażowanie

Post Instagram Collab to pojedynczy post, który pojawia się w kanałach lub rolkach dwóch różnych kont i zawiera dwóch użytkowników jako autorów posta. Posty Collab udostępniają również statystyki wydajności, w tym komentarze, polubienia i liczbę udostępnień. Jeden użytkownik tworzy post, a następnie zaprasza drugiego użytkownika do dodania go do listy współpracowników. Po zaakceptowaniu przez współpracownika post pojawia się jako post w kanale lub rolkach na kontach obu użytkowników.

Gdy korzystacie z funkcji Instagram Collab z inną marką lub twórcą na Instagramie, uzyskujecie dostęp do odbiorców swojego współpracownika. Jest to relacja korzystna dla obu stron: obie strony zwiększają swój ogólny zasięg.

I nie jest to tylko szersza publiczność: to nowa publiczność. Post w ramach współpracy sprawi, że na Wasze produkty przyciągną nowe spojrzenie, co z kolei będzie okazją do zapoznania większej liczby osób z Waszą marką.

Oto jak to zrobić. Po pierwsze, upewnijcie się, że Wasze konto na Instagramie jest publiczne. Następnie wykonajcie poniższe kroki:

  • Utwórz nowy post, wybierz zawartość, napisz podpis itp. (Upewnij się również, że optymalizujesz zawartość pod kątem algorytmu Instagrama). Aby wskazać Instagramowi, że ten post jest wynikiem współpracy, dotknij opcji Oznacz osoby.
  • Zamiast stukać zdjęcie, aby oznaczyć osoby, naciśnij przycisk Zaproś do współpracy.

Po naciśnięciu przycisku „opublikuj”, Wasz współpracownik otrzyma wiadomość DM z informacją, że zapraszacie go do współpracy. Współpracownik musi wyświetlić i zaakceptować prośbę. Gwarantuje to, że współpraca jest publikowana za zgodą obu stron.

  1. Instagram

    Instagram

    Instagram to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, którego głównym celem jest dzielenie się szybkimi zdjęciami z telefonu – z prostą edycją bezpośrednio w programie. Sporo firm oraz osób prywatnych buduje swoją markę na Insta, jednak jest to także ciekawe miejsce do poszukiwania inspiracji czy do dzielenia się własnymi przemyśleniami.

Jak krok po kroku zmienić język na Instagramie
Jak krok po kroku zmienić język na Instagramie

Obecnie Instagram może pochwalić się znaczną bazą użytkowników na całym świecie. Aktualna wersja Instagrama obsługuje 23 języki, umożliwiając dostosowanie ustawień do własnych preferencji. Jeśli korzystacie z Instagrama na smartfonie, język zazwyczaj odzwierciedla ustawienia …