Jak zablokować lub odblokować użytkowników na TikTok
TikTok stał się jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych ostatnich dwóch lat.
Jest szczególnie popularny wśród młodszych użytkowników – podobnie jak w innych sieciach społecznościowych, również w TikTok mogą pojawić się użytkownicy, którzy Wam przeszkadzają i z którymi nie chcecie mieć już kontaktu. Dlatego też dzisiaj przedstawimy Wam, jak blokować użytkownika na TikTok.
Dowiedz się, jak zablokować lub odblokować użytkowników na TikTok:
Jak zablokować lub odblokować użytkowników na TikTok
Ta czynność to coś, co z pewnością wielu z Was już zna, ale ci, którzy są w aplikacji od niedawna, mogą nie wiedzieć, jak z niej korzystać. Poniżej podpowiadamy, jak wykonać zablokowanie dowolnego użytkownika na TikTok. Dzięki temu ta osoba nie będzie mogła mieć już z Wami żadnego kontaktu i przestanie Was w ten sposób niepokoić, a przecież o to chodzi w tej kwestii.
Zablokowanie innego użytkownika na TikTok to coś, co sprawi, że ta osoba nie będzie mogła wejść z Wami w interakcję. Nie będzie mogła zobaczyć Waszego profilu ani treści, które na niego wrzucacie. Oprócz tego nie będzie mogła wysyłać Wam wiadomości ani zostawiać komentarzy do Waszych treści.
Sieć społecznościowa pozwala Wam na zablokowanie dowolnego użytkownika, kiedy tylko tego chcecie. Proces, ten jest naprawdę prosty, wystarczy kilka sekund. Kroki, które musicie wykonać w tym przypadku to:
- Otwórz TikTok na swoim telefonie z Androidem.
- Przejdź do profilu osoby, którą chcesz zablokować.
- Kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu.
- Otworzy się menu kontekstowe.
- Wybierz opcję Blokuj z opcji, które pojawiają się na ekranie.
- W razie potrzeby potwierdź (możesz zostać zapytany, czy na pewno chcesz to zrobić).
W ten sposób zablokowaliście użytkownika na TikTok na Androidzie. Kroki są bardzo proste, jak widać. Jeśli chcecie zablokować użytkowników na innych urządzeniach — proces ten wygląda tak samo zarówno dla wersji web, jak i iOS
TikTok
TikTok to bijąca rekordy popularności apka do udostępniania własnej, krótkiej twórczości, w postaci filmików. Podobna w swej konstrukcji do YouTuba, jest ona bardzo prosta w obsłudze, a na dodatek pozwala wybić się młodym twórcom, którzy nie chcą konkurować na dłuższe filmy z już wyrobionymi twórcami lub markami.