TikTok analityka i statystyki: Uzyskaj dostęp i zwiększ swoje zasięgi

Strategia rozwoju na dowolnej platformie mediów społecznościowych jest ważna tylko wtedy, gdy można ją dokładnie zmierzyć. Podczas gdy znalezienie się na pożądanej stronie For You w TikTok jest oczywistym wskaźnikiem wysokiego zaangażowania i widoczności wideo, nie jest to jedyny sposób na sprawdzenie, jak dobrze dane treści radzą sobie w aplikacji. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak lepiej kontrolować swoje statystyki, przeczytajcie nasz najnowszy artykuł!

Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do analityki TikTok:

Jak uzyskać dostęp do analityki TikTok:

Narzędzie TikTok Analytics jest funkcją w aplikacji, która pozwala zmierzyć liczbę odwiedzin wideo, polubień i innych ważnych danych, które wpływają na popularność Waszego profilu. W tym przewodniku omówimy, jak uzyskać dostęp do TikTok Analytics, aby podnieść swój status w aplikacji.

Sprawdzanie analityki TikTok jest łatwe – należy jedynie skonfigurować profil. Aby mieć dostęp do tej funkcji, musicie przekonwertować swoje konto na konto TikTok Pro. Nie martwcie się – jest to bezpłatne i pozwala skonfigurować profil jako firma lub twórca.

Aby zobaczyć swoje statystyki TikTok, trzeba najpierw przełączyć swój profil na konto TikTok Pro. Oto jak to zrobicie:

  • Otwórz aplikację TikTok.
  • Naciśnij przycisk Ja w prawym dolnym rogu ekranu.
  • Stuknij trzy poziome kropki w prawym górnym rogu ekranu.
  • Przejdź do opcji Zarządzaj kontem > Przełącz na konto Pro.
  • Wybierz opcję Twórca lub Biznes, z których obie będą miały dostęp do analityki (my polecamy twórcę, jeśli tworzycie treści, a nie jesteście firmą).
  • Wypełnij wymagane szczegóły dotyczące wybranego typu konta.
  • Naciśnij Gotowe.

To tyle! Teraz na pewno chcecie sprawdzić swoją analitykę. Oto jak możecie ją otworzyć dla całego profilu:

  • Otwórz aplikację TikTok.
  • Naciśnij przycisk Ja w prawym dolnym rogu ekranu.
  • Stuknij trzy poziome kropki w prawym górnym rogu ekranu.
  • Przejdź do Narzędzi twórcy > Analityka.

Po co bawić się w sprawdzanie analityki? Możecie skorzystać z zebranych tam danych, aby ocenić kiedy Wasze filmy są najpopularniejsze – może filmy wypuszczane o 12 są bardziej popularne, niż gdy zamieszczacie je o 18? Albo dany temat jest częściej oglądany od innych? Chcecie sprawdzić, czy nowe tło nagrania przyciągnęło więcej widzów? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie właśnie tutaj, dlatego warto poświęcić czas na zapoznanie się z zebranymi statystykami i tworzyć treści wpasowujące się w trendy rosnące. Powodzenia i pomyślnego zwiększania zasięgów!

Jeśli interesuje Was zdobycie więcej informacji na temat TikToka, to zapraszamy do przeczytania naszych poprzednich artykułów: jak zrobić pokaz slajdów na TikTok oraz jak zmienić lokalizację lub region na TikTok.

  1. TikTok

    TikTok

    TikTok to świeży i bijący rekordy popularności portal społecznościowy, który bazuje na tworzeniu krótkich, viralowych filmików. Poza możliwością szybkiego zamieszczania filmów zawiera on także drobne narzędzia edycyjne, aby wesprzeć twórców w tworzeniu nowych treści.

Jak masowo usuwać posty na Facebooku
Jak masowo usuwać posty na Facebooku

Szukacie świeżego startu na Facebooku? Chcecie wyczyścić swoją starą aktywność, usunąć swoje stare posty na Facebooku i zacząć z nową kartą? W przeciwieństwie do innych platform społecznościowych Facebook od niedawna udostępnił opcję (zarówno na stronie internetowej, jak i w …

Jak przywrócić ostatnio usunięte posty z Instagrama
Jak przywrócić ostatnio usunięte posty z Instagrama

Niektóre z nowych funkcji Instagram są świetne i naprawdę zabawne – jednak zwykle bazują na zwiększaniu zasięgów i budowaniu nowej zawartości. Jeśli mamy wybrać jeden nowy dodatek, który okazał się być po prostu pomocny, nie tylko w budowaniu treści, to będzie to funkcj…

Jak wysyłać znikające zdjęcia i filmy na Whatsapp
Jak wysyłać znikające zdjęcia i filmy na Whatsapp

Niedawno wprowadzono nową funkcję WhatsApp, za pomocą której można wysyłać znikające zdjęcia i filmy. Pod koniec ubiegłego roku WhatsApp wprowadził „Znikające wiadomości”, które pozwalały wysłać wiadomość, która zniknie po 7 dniach – teraz czas na pilotaż no…